Sidor

onsdag 20 april 2011

Terminen börjar närma sig sitt slut...



Jag är väldigt trött och slutkörd just nu, idag sov jag till exempel mitt på dagen från 15:30 fram till 22:15. Det vill säga jag har nyss vaknat. Jag orkar med andra ord inte blogga så mycket som jag skulle vilja, utan jag tänker mest på att den här terminen snart ska ta slut, och att det ska bli sommar, och att jag ska få vara ledig. Eller nej, som student får man såklart inte vara ledig utan jag ska ju jobba, men ändå.



Imorgon ser jag i alla fall fram emot att gå på skolans BRIS-temadag. I en timme mellan klockan 13 och 14 kommer det vara en föreläsning om bland annat årets BRIS-rapport. Jag hoppas att jag imorgon kväll har energi nog att blogga om hur det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...