Sidor

onsdag 19 januari 2011

Liten uppdatering

Jag har inte orkat med bloggen på ganska länge då det har varit så mycket i skolan. I kursen Fältstudier (8 p) hade vi ett grupparbete som sträckte sig över jul, med resultatet att vi inte direkt fick någon ledighet alls under den perioden. I måndags startade nästa kurs; Utredningsmetodik, den första på termin 4. Trots att jag har varit rätt slutkörd har jag verkligen sett fram emot den kursen då jag har en uppfattning om att den liknar juridik-kurserna, som jag tycker har varit de bästa och mest givande kurserna hittills. Jag kunde dock inte närvara vid det första lektionstillfället då familjen drog på sig magsjuka, och även om jag själv inte blev sjuk kunde jag inte gärna lämna sambon själv hemma, sjuk, med två sjuka små barn.
Men jag ser i alla fall väldigt mycket fram emot morgondagens lektion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...