Sidor

onsdag 25 juli 2012

Jag har fått jobb!


Första dagen på mitt nuvarande sommarjobb som biståndshandläggare träffade jag min handledare från praktiken. Jag fick då veta att både hon och ytterligare en av LSS-handläggarna skulle sluta sina anställningar nu efter sommaren, och att det således skulle bli två tjänster lediga på förvaltningen.
Jag sökte så klart tjänsten, och blev till min stora lycka kallad till intervju för drygt två veckor sedan! Efter genomförd intervju kände jag mig rätt modstulen och var övertygad om att jag inte skulle få jobbet... Man är ju tyvärr väldigt kritisk mot sig själv och spelar upp intervjun i huvudet gång på gång, tänker på allt som inte blev sagt och saker som blev sagt som kanske inte lät så bra och så vidare... Men idag fick jag så besked om att jag fick jobbet! Vilket alltså betyder att jag har fått en fast tjänst som LSS-handläggare.
Jag är fortfarande i något slags chocktillstånd, jag kan inte förstå det! Detta är sannerligen en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...